Nowe podejście do biznesu, w wymagających czasach
Pomagamy firmom rozwiązywać problemy dzisiejszych czasów.
Wraz ze zmianami związanymi z ekologicznym podejściem do biznesu coraz więcej firm zmaga się z wyzwaniami, które wymagają nowego spojrzenia na prowadzenie działalności biznesowej.
CO OFERUJEMY
Usługi konsultingowe
Konsulting biznesowy
Oferujemy wsparcie w zakresie optymalizacji kosztów prowadzenia działalności biznesowej oraz w zakresie digitalizacji prowadzenia biznesu, uwzględniając wymagania transformacji ekologicznej.
Optymalizacja zużycia mediów
Oferujemy wsparcie w zakresie optymalizacji kosztów zużycia mediów (w szczególności energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz paliw). Koszty zużycia mediów to często również koszty przygotowania mediów do ich wykorzystania.
Sprzedaż & E-commerce
Sprzedaż on-line nabiera coraz większego znaczenia w firmach, tworząc nowe kanały sprzedażowe. E-commerce to nie tylko sprzedaż B2C, ale również B2B (w tym realizowana na wielu platformach, w tym międzynarodowych).
Wzrost produktywności
Produktywność to nie tylko wzrost kosztów operacyjnych (koszty pracownicze, koszty złej jakości, koszty materiałowe), ale to również optymalizacja organizacji i procesów wewnętrznych w firmie.
Konsulting technologiczny
Przemysł 4.0 to nie tylko automatyzacja i robotyzacja działalności biznesowej. To również optymalizacja kosztów maszyn, narzędzi, cyfryzacji, tak aby uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
Konsulting HR
Poszukiwanie kompetentnych pracowników nabiera coraz większego znaczenia, szczególnie w czasach tak dynamicznie zmieniających się warunków prowadzenia biznesu. W tym zakresie współpracujemy z najlepszymi specjalistami .
Budowanie rynku fotowoltaicznego przy okazji rozwoju firmy Solnova sp. z o.o.
W 2010 współtworzyłem firmę produkującą panele fotowoltaiczne i przy okazji musiałem konkurować z firmami chińskimi. Dzisiaj podobne wyzwania mają firmy z wielu innych branż.
Dzięki profesjonalności i zaangażowaniu udało się rozwinąć produkcję i sprzedaż modułów fotowoltaicznych w Polsce, pomimo braku rynku na te produkty.
R. DUDA